Butik Bidadari, Ipoh, Perak, Malaysia.

Galeri Fesyen Terkini untuk Semua Peringkat Umur Dan Saiz Hingga 5L. Menjual Pakaian Renang Muslimah Untuk Dewasa dan Kanak-Kanak.

Monday, November 12, 2012

Bodycovered Swimsuit

BRD S/M/L/XL/XXL
RM159 (tidak termasuk postage RM6)

BODYCOVERED SWIMSUIT-bahan licra yang dibenarkan di kolam renang atau taman air, cover perut buncit, cepat kering, ringan, rambut dan kotoran air kolam tidak akan melekat di baju renang anda.

Pakaian harian anda tidak sesuai untuk dipakai semasa berenang di kolam renang terbuka kerana airnya kotor kerana ramai orang yang menggunakannya, takkan anda nak guna baju yang anda pakai tu lagi kerana mungkin ada bakteria atau kuman yang melekat pada baju tersebut kerana bakteria takkan hilang walaupun anda sudah basuh pakai sabun. Anda perlu sepasang baju renang untuk dipakai di kolam renang.

Cutting dia memang superb, boleh cover perut yang buncit atau bahagian-bahagian lain yang tidak mahu ditonjolkan, juga terdapat lapisan dalam yang melindungi tubuh anda dari kelihatan jika terselak didalam air. Boleh join extreme water park game dan swimming pool tanpa disekat. Tak perlu nak ikut saiz yang betul2 macam beli design lain. Kalau nak longgar, beli satu atau dua saiz lebih besar mengikut keselesaan.

PM UNTUK HARGA BORONG YANG MURAH, PEMBELIAN MINIMA 25SET SAHAJA.
Pertanyaan? Sila PM kami di https://www.facebook.com/BidadariCollections