Butik Bidadari, Ipoh, Perak, Malaysia.

Galeri Fesyen Terkini untuk Semua Peringkat Umur Dan Saiz Hingga 5L. Menjual Pakaian Renang Muslimah Untuk Dewasa dan Kanak-Kanak.

Tuesday, October 20, 2015

PROMOSI OKTOBER

Pelanggan yang kami HORMATI, (>‿◠)✌
Promosi potongan DISKAUN untuk anda bermula hari ini !! Tudung Bawal RM5, Anak Tudung RM3, Koleksi terpilih hanya RM25 sahaja !! Kami nak clear koleksi-koleksi item2 yang tinggal. Stok baru pun harga lebih kurang dengan PASAR KEMBOJA jew.. Stok baru okay, bukan stok 3 tahun lepas.
✔Tak payah susah2 kena panas shopping sampai berpeloh ketiak.
✔Boleh nak try dulu sebab ada fitting room, takde la nanti balik rumah tak muat pulak. Nak tukar kedai dah takde.
✔Tanah butik rata tak berlubang-lubang, tak payah risau2 takut tersungkur kat tengah shopping.
✔Shopping dalam butik, tak payah risau basah kuyup tengah shopping.
✔Staf-staf kami melayan anda dengan mesra. Sekiranya anda tidak berpuas hati dengan layanan staf kami, call manager kami terus. No telefon terpampang kat dinding.
CEPAT datang sebelum stok lawa2 habis ye. Keadaan stok di ketiga-tiga cawangan tidak sama ya, bergantung kepada stok yang ada. Anda boleh rujuk album clearance (itupun tak sempat nak update semua) kat link ni https://www.facebook.com/media/set/?set=a.903088693108948.1073741857.172850159466142&type=3 
p/s Jangan lambat tau... nanti tinggal hanger je. ❤❤❤
#Bidadari #Bajucantik #Bajumurah #Blousecantik #Butik #Fesyenmuslimah #Ipoh #SeriIskandar #Manjung #Perak #Malaysia #Kamijual #Islamicfashion #Muslimahfashion #Islam #Shopping